.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سال 92 ،اجلاسیه کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران از تدوین پرونده سرگذشت پژوهی، هشت هزار و 355 شهید استان مازندران خبر داد.

به گزارش مهر، سرتیپ دوم پاسدار محمد تقی شاهچراغی عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران در ساری اظهار داشت: مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، 10 هزار و 401 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
وی خاطر نشان کرد: سرگذشت پژوهی 280 شهید محوری مازندران نیز تدوین شده و پرونده دو هزار و 46 شهید مازندران در مرحله تکمیل سرگذشت پژوهی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه پرونده سرگذشت پژوهی شهدا در قالب چهار کتاب تکمیل می شود تصریح کرد: این کتب شامل اطلاع فردی شهید و وصیت نامه و دست نوشته های وی است.

شاهچراغی با بیان اینکه مصاحبه با اقوام، دوستان و همرزمان شهید و خاطرات شهدای مازندران در قالب دو کتاب دیگر به چاپ می رسد یادآور شد: شهرستانهای بابل، ساری، آمل و قائم شهر بیشترین شهدای مازندران را در طول دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری اجلاسیه کنگره سرداران، امیران و 10 هزار شهید مازندران نیمه دوم سال 92 در مازندران خبر داد و گفت: در حاشیه این کنگره پارک موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه 60 عنوان کتاب خاطرات شهدای مازندران توسط 80 درصد نویسندگان مازندرانی در دست چاپ است افزود: 200 هزار سند زندگانی شهدای مازندران اسکن و تحویل بنیاد شهید استان شد.

شاهچراعی با اشاره به تولید 20 هزار کاست خانواده های شهدای مازندران در قالب خاطره گفت: امسال هزار یادواره شهید در مازندران برگزار شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.